دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (2024)

برنامه کافه بازار مرجعی برای دانلود برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌های اندروید است. با نصب اپلیکیشن کافه بازار می‌توان به انواع بازی‌های اندروید، اپلیکیشن‌ها، ویدیوهای فیلم و سریال با دسته‌بندی‌های مختلف دسترسی پیدا کرد.

اپ کافه بازار متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان است. با نصب اپلیکیشن کافه بازار ، کاربران می‌توانند به تعداد بی‌شماری برنامه دسترسی پیدا کنند. همچنین، علاوه بر ارائه اپلیکیشن در کافه بازار ، بخشی از هم برای تماشای ویدیوهای مختلف و فیلم و سریال در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال نصب کافه بازار ، دانلود کافه بازار برای کامپیوتر و آموزش انتشار اپ در کافه بازار هستید، با این مقاله از پلازا همراه باشید.

در ادامه می‌خوانید:

1. بازار من

2. بازی ها

3. برنامه ها

4. ویدیوها

5. بروزرسانی ها

معرفی برنامه کافه بازار

اپلیکیشن کافه بازار چیست ؟ پس از نصب اپلیکیشن کافه بازار و با اولین ورود به برنامه کافه بازار ، با تعداد زیادی اپلیکیشن اندرویدی مواجه می‌شوید. به این ترتیب، مشاهده می‌کنید که برنامه کافه بازار ، محلی برای دانلود برنامه‌های مخصوص دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید است.

این اپلیکیشن توسط شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان توسعه پیدا کرده و متعلق به گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان است. این برنامه که مخصوص کاربران اندرویدی است از بخش‌های مختلفی نظیر بازی، برنامه، ویدیو و بروزرسانی‌ها و بازار من تشکیل شده است که در ادامه هر یک را شرح می‌دهیم.

1. بازار من

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (1)

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

دانلود و بررسی اپلیکیشن فوتبالی | اطلاع از اخبار، برنامه ...

محمد علی‌محمدی04 شهریور 1400 11:00

معرفی قابلیت های مسیریابی اپلیکیشن نشان + لینک دانلود

مهسا راد03 شهریور 1400 10:00

با لمس کردن آیکن آدمک در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر می‌توانید وارد صفحه‌ای بشوید، تنظیمات برنامه کافه بازار، نظرهای شما، تاریخچه تماشای ویدیو، بازار کودک، پشتیبانی و قوانین کاربری قرار دارد. همچنین کیف پول پرداخت در کافه بازار هم در این قسمت قرار گرفته است.

2. بازی ها

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (4)

در صفحه اصلی اپلیکیشن، نخستین گزینه‌ای که با آن مواجه می‌شوید، قسمت بازی‌ها است. بخش بازی‌ها از گزینه‌های مختلفی نظیر برای شما، برترین‌ها، دستچین سردبیران و دسته‌بندی‌ها تشکیل شده است. تمام این بخش‌ها دارای بازی‌های مختلف اندرویدی است و انتخاب‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین بخوانید :

اپلیکیشن همراه بام ملی | آشنایی با امکانات برنامه مدیریت حساب و پرداخت بانک ملی

این بازی‌ها ممکن است شامل بازی‌های پیشنهادی برای شما، بازی‌های جدید منتخب سردبیران، بازی‌های دیتادار، تازه‌واردهای برگزیده، برترین‌های هر ماه و بازی‌های پرفروش باشد. همچنین دورهمی بازیکن‌ها و استریمرها را در سایر پلتفرم‌ها مانند کلاب هاوس، توییچ، استیم و غیره مشاهده می‌کنید.

3. برنامه ها

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (5)

پس از نصب اپلیکیشن کافه بازار در قسمت برنامه‌ها هم با تمام گزینه‌های موجود در بازی‌ها مواجه می‌شوید. در این بخش برنامه‌های اندرویدی براساس گزینه‌های برای شما، برترین‌ها، دستچین سردبیران و دسته‌بندی‌ها و کودک تقسیم‌بندی می‌شوند. با ورود به هر بخش می‌توانید تعداد زیادی برنامه اندرویدی را مشاهده و دانلود کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

نقد و بررسی اپلیکیشن دیوار | امکانات خاص و لینک دانلود ...

مهسا راد01 شهریور 1400 21:00

نقد و بررسی اپلیکیشن شیپور | دسترسی به نیازمندی های ...

مهسا راد01 شهریور 1400 15:00

4. ویدیوها

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (8)

در این قسمت با گزینه‌های مختلف خانه، لیست تماشا، یوتیوب، انیمیشن، فیلم، فیلم‌های خارجی روز، پر سر و صداترین سریال‌ها و فیلم‌ها، فیلم‌های خارجی روز، دسته‌بندی فیلم‌ها براساس ژانر، انیمیشن‌های محبوب، سریال‌های روز، فیلم‌های خاطره‌انگیز، آموزشی، بهترین فیلم‌های بازیگران مطرح هالیوودی، شبکه‌های پخش زنده، تازه‌های بازار براساس ژانرهای مختلف، عاشقانه و انیمیشن‌های سریالی مواجه می‌شوید. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها به دنیایی از انیمیشن، سریال و فیلم دسترسی پیدا خواهید کرد. سپس با انتخاب هر یک از آن‌ها می‌توانید به تماشای این برنامه‌ها بنشینید.

5. بروزرسانی ها

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (9)

در قسمت بروز رسانی های برنامه کافه بازار ، برنامه‌های گوشی خود را که نیاز به آپدیت دارند، مشاهده خواهید کرد. در این قسمت می‌توانید هر کدام از برنامه‌های اندرویدی گوشی خود را بروزرسانی کنید.

دانلود کافه بازار

اپلیکیشن کافه بازار فقط در نسخه اندروید ارائه می‌شود. بنابراین، دانلود اپلیکیشن کافه بازار برای ایفون ممکن نیست. به این ترتیب تنها نسخه‌ای که می‌توان از کافه بازار داشت اپلیکیشن کافه بازار اندروید است. با دانلود کافه بازار جدید و همچنین نصب کافه بازار جدید می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را هم به‌روزرسانی کنید.

همچنین بخوانید :

نقد و بررسی اپلیکیشن «تلوبیون» | برنامه های صدا و سیما در جیب شما

اما برای دانلود کافه بازار برای کامپیوتر لازم است که یک شبیه‌ ساز اندروید در کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب، اگر قصد دانلود کافه بازار برای کامپیوتر را دارید، خوب است بدانید که نرم افزار کافه بازار برای کامپیوتر عرضه نشده است. اما می‌توانید با نصب شبیه‌ساز اندروید مانند نرم افزار بلو استکس این مشکل را حل کنید و نصب اپلیکیشن کافه بازار اندروید در کامپیوتر را انجام دهید.

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (10)

آموزش انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

علاوه بر نصب اپلیکیشن کافه بازار ، اگر به دنبال شیوه گذاشتن برنامه در این پلتفرم هستید مطالب این قسمت را دنبال کنید. برای گذاشتن اپ در کافه بازار به عنوان توسعه دهنده لازم است که ابتدا با کافه بازار قرارداد داشته باشید. برای تنظیم قرارداد، پیش از هر کاری به عنوان توسعه دهنده در کافه بازار ثبت نام می‌کنید.

همچنین بخوانید :

بررسی اپلیکیشن پخش فیلم و سریال «فیلیمو» | جایگزین ایرانی نتفلیکس

قرارداد بر اساس مجموعه‌ای از قوانین و مقررات تنظیم شده است و با این قرارداد توسعه دهنده موظف است آن‌ها را رعایت کند. مقرراتی مانند عدم نمایش محتوای خشونت‌آمیز و غیرقانونی. همچنین پیش از انتشار اپ، ممکن است برای انتشار آن در کافه بازار نیاز به اخذ مجوز از مراجع صلاحیت دار باشد. همچنین برنامه باید از لحاظ کیفیت هم مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین اپلیکیشن‌ها را می‌توان به دو روش برنامه‌های فروشی و پرداخت درون برنامه‌ای در کافه بازار به اشتراک گذاشت. اما پیش از هر چیز به تنظیم قرارداد انتشار اپ با کافه بازار نیاز است.

سوالات متداول

1. آیا اپلیکیشن کافه بازار رایگان است؟

بله، می‌توانید این اپلیکیشن را در دستگاه اندروید خود دانلود و نصب کنید.

2. آیا می‌توان کافه بازار را در کامپیوتر نصب کرد؟

برنامه کافه بازار فقط نسخه اندروید دارد، برای نصب نسخه اندروید آن در کامپیوتر لازم است از شبیه‌ساز اندروید مانند بلواستکس در کامپیوتر استفاده کنید.

3. برنامه کافه بازار فقط برنامه‌های اندرویدی دارد؟

بله، اپلیکیشن کافه بازار فقط برنامه‌های اندرویدی را ارائه می‌دهد. اما علاوه بر دانلود اپلیکیشن، در برنامه کافه بازار می‌توانید فیلم و سریال هم تماشا کنید.

جمع بندی

به طور کلی، با نصب اپلیکیشن کافه بازار به دنیایی از اپلیکیشن‌های اندرویدی شامل انواع بازی و برنامه دسترسی پیدا می‌کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های برنامه کافه بازار که در بخش‌های مختلف آن قرار دارد، امکان تماشای فیلم و سریال و انیمیشن است. شما هم می‌توانید تجربه خود را در مورد استفاده از برنامه کافه بازار در گوشی یا حتی دانلود کافه بازار برای کامپیوتر در پایین صفحه بنویسید.

دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (11)

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}

تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر

{{farsiNumber(n)}}

منابع:

  • پلازامگ
دانلود و نقد و بررسی اپلیکیشن کافه بازار | مرجع فارسی زبان برنامه های اندرویدی (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Trent Wehner

Last Updated:

Views: 6253

Rating: 4.6 / 5 (56 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Trent Wehner

Birthday: 1993-03-14

Address: 872 Kevin Squares, New Codyville, AK 01785-0416

Phone: +18698800304764

Job: Senior Farming Developer

Hobby: Paintball, Calligraphy, Hunting, Flying disc, Lapidary, Rafting, Inline skating

Introduction: My name is Trent Wehner, I am a talented, brainy, zealous, light, funny, gleaming, attractive person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.